How we work

 

Descoperire

Fiecare proiect începe cu o întâlnire inițială cu clientul in biroul nostru sau chiar la proprietate. Aceasta este o primă ocazie de a discuta proiectul in detaliu și de a formula o tema de proiect. În timpul ședinței de descoperire, învățăm despre personalitatea clientului, stilul său individual de viață, despre gusturi și aspirații – în esență, aflam ce este important pentru el în crearea noului proiect, astfel încât proiectul finit să fie o adevărată reflectare a acestora. Tot in aceasta etapa avem oportunitatea de a ne asigura că toate problemele sunt identificate și discutate înainte de începerea lucrărilor cu privire la proiect. De asemenea, vom discuta bugetul proiectului și termenele in care va trebui sa ne încadram astfel încât proiectul să poată evolua fără probleme. Această întâlnire este urmată de o propunere scrisă către client. Credem că este foarte important să ne implicăm și să lucrăm împreună cu clienții noștri pe măsură ce proiectul evoluează.

Concept

Ca răspuns la tema de proiectare stabilita împreuna cu beneficiarul, vom crea o serie de schițe conceptuale pentru discuții. Acestea vor fi prezentate sub formă de planuri de proiectare care prezintă utilizarea spațiului, orice modificări structurale și machete de mobilier. Punem la dispoziție atât schițele cat si mostre pentru a prezenta schemele de culori, tratamentele pentru pereți si ferestre, precum si opțiunile pentru materiale si finisaje.

Proiectare in detaliu

Odată ce toate elementele din conceptul de proiectare sunt convenite cu clientul, proiectul se îndreaptă către etapa Detalii de execuție. Fiecare element al amenajării este proiectat, detaliat si descris in detaliu pentru a lua acordul final al clientului. Mostrele sunt prezentate pentru discuție și aprobarea clientului. În această etapă putem, de asemenea, să propunem, să găsim furnizori și să instalăm accesorii, după cum este necesar.

Achiziții

Odată ce proiectul detaliat a fost stabilit, un deviz cu costuri detaliate este prezentat și transmis confidențial online. Aceasta stabilește costul lucrărilor necesare si costul fiecărui element individual pe cameră cat și un total sumar al proiectului. Pentru a oferi clienților noștri cea mai buna oferta, în cadrul procesului de achiziții, toate articolele sunt furnizate cu reducerile disponibile din partea furnizorilor. Se percepe o taxă de achiziție pentru a gestiona fiecare etapă a procesului de achiziție de la negocierea prețurilor / livrărilor pana la managementul producției / livrării / calității pentru produsele unicat astfel încât sa putem menține nivelul de calitate și pentru a face față eventualelor probleme post-livrare care pot apărea.

Management de proiect

Programul general de lucru este elaborat și convenit cu clientul. Progresul proiectului este gestionat și monitorizat pe teren în mod regulat și orice probleme apărute în cursul proiectului sunt soluționate în timp util și pragmatic pentru a menține calitatea și pentru încadrare in termenele stabilite. Orice problemă este rezolvată rapid și eficient pentru satisfacerea clientului.

Curățenie si decorare

Odată cu finisarea lucrărilor de construcție aranjăm un spațiu complet curat înainte de a instala elementele de mobilier și covoarele. Coordonăm livrarea și poziționarea tuturor pieselor de mobilier și alte accesorii. Deseori, pentru a da aspectul final, creeam lucrari de arta și accesorii la domiciliu, sau vă putem îmbrăca noul interior cu comorile existente, pentru a da fiecărei camere ștampila personală.

Descoperire

Fiecare proiect începe cu o întâlnire inițială cu clientul in biroul nostru sau chiar la proprietate. Aceasta este o primă ocazie de a discuta proiectul in detaliu și de a formula o tema de proiect. În timpul ședinței de descoperire, învățăm despre personalitatea clientului, stilul său individual de viață, despre gusturi și aspirații – în esență, aflam ce este important pentru el în crearea noului proiect, astfel încât proiectul finit să fie o adevărată reflectare a acestora. Tot in aceasta etapa avem oportunitatea de a ne asigura că toate problemele sunt identificate și discutate înainte de începerea lucrărilor cu privire la proiect. De asemenea, vom discuta bugetul proiectului și termenele in care va trebui sa ne încadram astfel încât proiectul să poată evolua fără probleme. Această întâlnire este urmată de o propunere scrisă către client. Credem că este foarte important să ne implicăm și să lucrăm împreună cu clienții noștri pe măsură ce proiectul evoluează.

Concept

Ca răspuns la tema de proiectare stabilita împreuna cu beneficiarul, vom crea o serie de schițe conceptuale pentru discuții. Acestea vor fi prezentate sub formă de planuri de proiectare care prezintă utilizarea spațiului, orice modificări structurale și machete de mobilier. Punem la dispoziție atât schițele cat si mostre pentru a prezenta schemele de culori, tratamentele pentru pereți si ferestre, precum si opțiunile pentru materiale si finisaje.

Proiectare in detaliu

Odată ce toate elementele din conceptul de proiectare sunt convenite cu clientul, proiectul se îndreaptă către etapa Detalii de execuție. Fiecare element al amenajării este proiectat, detaliat si descris in detaliu pentru a lua acordul final al clientului. Mostrele sunt prezentate pentru discuție și aprobarea clientului. În această etapă putem, de asemenea, să propunem, să găsim furnizori și să instalăm accesorii, după cum este necesar.

Achiziții

Odată ce proiectul detaliat a fost stabilit, un deviz cu costuri detaliate este prezentat și transmis confidențial online. Aceasta stabilește costul lucrărilor necesare si costul fiecărui element individual pe cameră cat și un total sumar al proiectului. Pentru a oferi clienților noștri cea mai buna oferta, în cadrul procesului de achiziții, toate articolele sunt furnizate cu reducerile disponibile din partea furnizorilor. Se percepe o taxă de achiziție pentru a gestiona fiecare etapă a procesului de achiziție de la negocierea prețurilor / livrărilor pana la managementul producției / livrării / calității pentru produsele unicat astfel încât sa putem menține nivelul de calitate și pentru a face față eventualelor probleme post-livrare care pot apărea.

Management de proiect

Programul general de lucru este elaborat și convenit cu clientul. Progresul proiectului este gestionat și monitorizat pe teren în mod regulat și orice probleme apărute în cursul proiectului sunt soluționate în timp util și pragmatic pentru a menține calitatea și pentru încadrare in termenele stabilite. Orice problemă este rezolvată rapid și eficient pentru satisfacerea clientului.

Curățenie si decorare

Odată cu finisarea lucrărilor de construcție aranjăm un spațiu complet curat înainte de a instala elementele de mobilier și covoarele. Coordonăm livrarea și poziționarea tuturor pieselor de mobilier și alte accesorii. Deseori, pentru a da aspectul final, creeam lucrari de arta și accesorii la domiciliu, sau vă putem îmbrăca noul interior cu comorile existente, pentru a da fiecărei camere ștampila personală.